Notifications
Clear all
JonathanS
JonathanS
Group: Registered
Joined: December 24, 2010
Advanced Member
Noah! thank you so much for your words of encouragement! Y...

In forum General/Relocating

10 years ago
yes... im going to have to do some work on the location thin...

In forum General/Relocating

10 years ago
love sweet potatoe fries! never tried a jerk burger tho. i l...

In forum General/Relocating

10 years ago
yeah i do undersand about the plain burgers... ive never had...

In forum General/Relocating

10 years ago
hmmmm all food for thought... no pun intended

In forum General/Relocating

10 years ago
actually i just searched his name... no results ... hmmmmmmm

In forum General/Relocating

10 years ago
noah? no, have not had the pleasure. will have to look him ...

In forum General/Relocating

10 years ago
hahahaha... yes, we ummmm don't want to go against the food ...

In forum General/Relocating

10 years ago
hey thanks for the information! i'm really appreciative of ...

In forum General/Relocating

10 years ago
Ok.... Here's my take on things... from an outsider's viewpo...

In forum General/Relocating

10 years ago
moving to the islands ... still have questions

In forum General/Relocating

10 years ago
Me again... still planning the move!

In forum General/Relocating

10 years ago
and lizard, that's very true. i got this bike from a junk y...

In forum General/Relocating

10 years ago
hmmmmmm.... my silverwing is a gl650 and in pretty great con...

In forum General/Relocating

10 years ago
hahahaha. in my case, i think the bike is just very rare. so...

In forum General/Relocating

10 years ago
i have a classic 1983 honda silverwing... was thinking about...

In forum General/Relocating

10 years ago
Questions

In forum Community

10 years ago
hello chyna.... no offense i assure you! things here o...

In forum General/Relocating

10 years ago
hahahahahahaha one more reason i want to go to the island!

In forum General/Relocating

10 years ago
thanks everyone for your input. i really appreciate your tho...

In forum General/Relocating

10 years ago
On moving to the Island!

In forum General/Relocating

10 years ago
thanks shdoug i'm really looking forward to being there...

In forum General/Relocating

10 years ago
hahahaha... cute... but i totally get your point! i know ma...

In forum General/Relocating

10 years ago
Thank you Linda for your advice, and I am certainly going to...

In forum General/Relocating

10 years ago
thank you Juanita for your reply. i am looking at your comp...

In forum General/Relocating

10 years ago
Page 1 / 2
Close Menu